העברת מוגבלי תנועה

התאמה מירבית ללקוח ויחס איש

לעיתים קרובות, קשישים, נכים ומטופלים סיעודיים אחרים אינם מסוגלים להסתדר בכוחות עצמם ולהגיע למחוז חפצם בעצמם. שירות המציע ניוד מותאם לצרכיהם הכרחי עבורם, שכן ללא היעזרות בגורם מקצועי, תהיה זו משימה בלתי אפשרית. באמצעות השירות ניתן לוודא כי המטופל מגיע ליעדו ושב לנקודת המוצא בקלות וביעילות. יש להניח שמטופל יזדקק לשירות במקרים של העברה לקופות ובתי חולים, מוסדות שיקומיים, פעילויות חברתיות ואף לביקורי משפחה. הדבר נעשה באמצעות אמבולנס פרטי בו עובד צוות רפואי הדואג כל העת לבריאותו ונוחיותו של הנוסע. השירות אף מתאים להעברת אנשים מוגבלים בתנועתם המתגוררים בבתי קומות ללא מעליות.

העברת מוגבלי תנועה - בטיחות מעל הכל

 רצוי להזמין אמבולנס המציע תנאים המתאימים לדרישות של אותם מוגבלי תנועה. בניגוד לדעה הרווחת , לא כל אמבולנס ציבורי או אמבולנס פרטי אכן מחזיקים בתקנים הנדרשים. התנאים הניתנים בתוך האמבולנס משפיעים על רמת הטיפול בבעלי מוגבלויות ויכולים להציל חיים. רצוי להשוות בין חברות המציעות שירותי הסעות באמבולנס, לברר מראש מה התנאים בתוך הרכב ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.

שירותי אמבולנס ייעודיים יכולים לשפר את איכות החיים של בעלי מוגבלויות. הם מבטיחים מענה לדרישות רפואיות קלות או חמורות ומופעלים על ידי צוות מוסמך. כתוצאה מכך, הדגש העיקרי הוא על בחירת אמבולנס עם תנאים מתאימים.

העברת מוגבלי תנועה